piątek, 9 grudnia 2011

makro

5 komentarzy:

  1. Pajęczynki super!!!
    Wnusie fantastyczne!!!
    Orzesze jest mi znane ze względu na Marię - przypadek?
    Bardzo jest mi miło.Dopisuję do ulubionych i będę tutaj gościć.Ja miałam blogi na Bloggerze.Zostały mi po nich wykrzykniki.Widzę je także u Twoich znajomych.Mnie zniszczyli dwa blogi.Teraz mam tylko profil jako dojście do znajomych.Jak ja sobie wpiszę Twój blog na swojej liście to już będę miała do Ciebie wejście.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażynko życzę Tobie i Twojej Rodzince:
    - marzeń, o które warto walczyć
    - wartości, którymi warto się dzielić
    - przyjaciół, z którymi warto być
    - nadziei, bez której nie można żyć
    ~~ Jola ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, dziękuję Ci za życzenia.
    Już Ci wszystko wytłumaczę jak to jest z komentarzami z Bloggera. Z Bloggera nikt komentarza do serwisu WP dać nie może. Dlaczego?
    Taka witryna zaborcza. Nie pozwala i już.Nic się nie da zrobić. Do mnie wszyscy z Bloggera się tylko wpisują i...podpisują.Ja mam wszystkich na bocznym panelu i dopiero tak do nich wchodzę. Dlatego Ciebie od razu wpisałam do ulubionych i do Ciebie też wchodzę ze swojego panelu.WP pozwala koleżankować się z blogerami z Bloggera, ha, ha,ha...Odwrotnie się nie da. Może to się kiedyś zmieni? Póki co to tylko się podpisuj, a ja Cię mam wśród znajomych i do Ciebie wejdę.Innej możliwości nie ma.
    **********
    Ja miałam dwa blogi na Bloggerze - teraz mam tylko konto, bez bloga.Podpiszę się teraz tym kontem to zobaczysz, jak wygląda.To jest samo konto, z którego są wejścia do moich blogów.
    Te blogi ktoś - jakiś haker - mi zniszczył. Dokładnie wyczyścił ze wszystkiego. Cały blog jeden i drugi był w wykrzykniki takie jak widzisz u siebie na panelu "obserwatorzy". Znikły wszystkie zdjęcia.Wtedy zlikwidowałam blogi na Blogerze.Znajomi tylko zostali, których mam zapisanych na panelu bocznym.
    Nie jest to witryna przyjazna ludziom, oj, nie....niestety.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu jestem pierwszy raz i n ie ostatni. Pajęczyna. Oznaka jesieni.......
    W sumie do jesieni coraz bliżej. Jeszcze tylko wiosna i lato.......
    Pozdrawiam jednak lutowo:)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze. Życzę Ci zdrowia. To najważniejsze!
    Pogoda u nas do bani. Ale na pewno wiosna już przyjdzie:)
    V ten weekend Viola da wpis. Więc zapraszam w jej imieniu:)
    Pozdrawiam Ciebie i Twoje wnuczki. Ja jeszcze wnuków nie mam:)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń

Czasem słońce, czasem deszcz...
nieraz łezka, potem śmiech ...